Moje podsumowanie Tour de Fleece

Zwykły wpis
Moje 1685 metrów włóczki:
Aquarius 100 g/155 m
Single merino 100 g/400 m
2 ply merino 100 g/300 m
Aquarius II 140 g/380 m
BFL undyed 100 g/450 m
+ zaczęta kolejna, niestety nie udało mi się jej skończyć.
 
Poza tym:
– dobrze się bawiłam,
– przędłam codziennie (choć czasem mniej niż godzinę – w największe upały)
– polubiłam niefarbowane czesanki – będę częściej po nie sięgała
– z przyjemnością spoglądałam na Wasze piękne prace
 
Dziękuję Wam za wspólną zabawę, a kibicom (kibickom?) za doping na trasie!
2 responses »

  1. Gratuluje przekroczenia linii mety ze świetnym wynikiem! Najważniejsze że dobrze sie bawiłaś. Włóczki piekne, w sam raz na zimne jesienne wieczory, kiedy będzie można przerobic je na coś ciepłego i przytulaśnego 😉

Skomentuj

