Witam serdecznie :)

Zwykły wpis

Całe życie tworzę coś na drutach, szydełku, kanwie, maszynie dziewiarskiej, więc oczywiście nie mogłam przegapić możliwości nauczenia się czegoś nowego. Od dłuższego czasu wszędzie szukałam informacji o przędzeniu. Na You Tube odglądnęłam wszystkie chyba filmiki i wtedy trafiłam na ten blog. Ugrzęzłam po uszy. Dzień zaczynam od lektury i przeglądnięcia co wszystkie dziewczyny zrobiły nowego 🙂 Zakupiłam na Allegro tani , prosty kołowrotek, kilogram czesanki i zaczęłam:



Pierwsze próby były frustrujące ale nie poddałam się, znajomi pytali czy będę teraz swetry robić ze sznurka i czego ona taka nierówna 🙂 Powoli, powoli coś mi zaczyna wychodzić . Oczywiście za wszelką cenę musiałam zdobyć nowy kołowrotek- p. Zosia Kromska na szczęście rozumie , że w takich sytuacjach nie można czekać i kołowrotek MUSI być surowy bo szybciej przyjdzie , czesanki też już wyglądają z każdego kąta a ja wsiąkam po czubek nosa.

Teraz już wychodzi mi tak :

Założyłam też na forum GW forum „Kołowrotek”: http://forum.gazeta.pl/forum/f,99203,Kolowrotek.html po to aby wszystkie początkujące jak ja i nie tylko osoby mogły szybko znaleźć rozwiązanie problemów które wychodzą w trakcie.Bardzo dziękuję Basiu – bez Ciebie mogłabym nie przespać paru nocy 🙂


5 responses »

  1. Witaj na naszym blogu i czuj się tutaj miło 🙂
    Gratuluję Ci ładnego kołowrotka i pierwszych sprzędzionych nitek. Idzie Ci już , jak widzę , bardzo dobrze. Na początku najważniejsza jest zabawa i radość z przekształacania kolorowych czesanek w swoje własne, niepowtarzalne wełenki.
    Jak masz ochotę o coś zapytać, to pytaj śmiało, pisząc nowego posta.
    Na forum gazety czasami zajrzę , ale nie dam rady pisać i tu i tam 🙂

  2. po zdjęciach widzę, że twój pierwszy kołowrotek jest chyba od tego samego wytwórcy, od którego i ja mam kółko. mam pytanie, czy twój też się dość łatwo dezintegruje?

Skomentuj

