Dostałam prezent

Zwykły wpis
Dostałm to cudo i jestem zachwycona !
6 responses »

  1. Tak przędłam ! Musiałam go rozebrać , podczyścić i przędzie jak marzenie . Jestem nim zachwycona. Mam też fantazję i jeszcze jednego pionowego delikwenta . Właśnie został mi oddany po naprawie . Mój osobisty tato strasznie się wkręcił w te kołowrotki i naprawił w nim zwichrowane koło , pedałek i kilka innych rzeczy które usilnie chciały odpaść . Dziękuję za słowa uznania w sprawie bloga . Pozdrawiam ciepło:))

Skomentuj

