Jaki to zwierz (ciąg dalszy ) ?

Zwykły wpis

Pamiętacie, jak Anka Kankanka zastanawiała się nad tym , z jakiego zwierzaka pochodzi zdobyczne runo ?
Parę dni temu dostałam od niej przesyłkę , w której,  poza innymi miłymi rzeczami :),  była próbka tego runa . Porównałam je z tymi, które mam w domu .

w środku runo od Ani, po lewej z owcy coopwoth,  a po prawej z bfl

Aniu, może to futerko jest z owcy blf ?
Nie mam niestety runa z  owieczki wensleydale. Jeżeli któraś prządka ma , to może wrzuci zdjęcie dla porównania ?
Poniżej zdjęcie runa blf z kolekcji Danieli Linhertowej , które mogłam zobaczyć podczas jej kursu w Lądku Zdroju .

Daniela ma całkiem sporą kolekcję owczych futerek 🙂  I nie tylko owczych.

4 responses »

  1. Umknął mi ten post! Dopiero niedawno dodałam blog do obserwowanych i widzę, ile mam postów nieprzeczytanych!

    Elu, a jakie to w dotyku?

    Metki w kurtce przed wywaleniem przeczytałam i nie było żadnej informacji o tym co to za włos. Tyle tylko, ze prać trzeba chemicznie całość.

Skomentuj

