Plagiat – jak się bronić ????? Off-topic

Zwykły wpis

Jeżeli macie ochotę na wątpliwą przyjemność znalezienia zdjęć swoich prac na stronie jednej z osób prowadzących warsztaty , to zerknijcie na to, co odkryła  Plastusia ——-> wpis na blogu

Fragment postu Joli :

„Dziś rano obejrzałam sobie akcje allegro, które obserwuję, i zauważyłam taką oto ofertę. Jeden rzut oka na zdjęcie wystarczył, żebym rozpoznała prace kilku rosyjskich artystek. Już nieco zirytowana weszłam na stronę organizatora tychże warsztatów i na ich ofertę.
Widzicie zdjęcia cudów, które rzekomo można zrobić w tej pracowni?
Znacie te prace? Bo ja tak.
Piękne torby z mandarynkami to dzieło Oksany Kalininy.
Naszyjnik z kwiatami to dzieło Wiktorii Kozyr, której zdjęcie dla niepoznaki odpowiednio przycięto.”

Na blogu Joli, pod postem, wywiązała się dyskusja.

Jedynym sposobem walki z plagiatami wydaje mi się umieszczanie takich informacji w internecie. Co o tym myślicie ?

3 responses »

  1. Właśnie, że nie poznikały, tylko musiałam zmienić ich linkowanie, bo się pojawiły pod innymi adresami. Ta pani nic sobie nie robi z tego, że kradnie cudze zdjęcia i wprowadza potencjalnych uczestników kursu w błąd.

  2. też uważam to za wyjątkowe świństwo podpiernie się cudzymi pracami i tacy ludzie nie powini NIGDY ani jednego klienta mieć.Nagłaśniać,pisać tłustym drukiem wszędzie,bo to draństwo

Skomentuj

