Rekord zimna ? Off-topic, ale nie do końca.

Zwykły wpis

Dzisiaj rano, na Kaszubach termometr wskazywał -16 stopni. Najniższa temperatura tej zimy. Dobra okazja, aby na spacerze z psami wypróbować właściwości cieplne szalików zrobionych z wełny owcy kaszubskiej ( tej z owiec sąsiada ). Na wszelki wypadek ubrałam dwa …

Mróz nie dał im rady 🙂 Psy, które szaliczków nie miały, szybko chciały wracały do domu.

Jestem ciekawa, ile stopni u Was za oknem i czy zimowe szale i czapki zdały zimowy egzamin?

Kto odbierze Kartuzom tytuł najzimniejszego miejsca w Polsce 😉 ???

10 responses »

  1. Ni wiem, ile u nas było w nocy, rano było -12… Ale słyszałam w radio zapowiedzi, że na wschodzie w ciągu dwóch najblizszych tygodni ma spadać nawet do -30.. brrrrrrrrr..

    Uroczo w tych szalikach wyglądasz 🙂

  2. ależ piękny ten szalik, jak dobrze pamiętam to chyba ten z naturalnie barwionej wełny co to niby
    był za długi. Proszę jak pięknie się prezentuje :))
    u mnie rano było prawie -15 ale mam nadzieję że, to szybko minie i się ociepli ja nie cierpię zimna.

  3. Dziękuję za miłe słowa. Ostatnio mam serdecznie dość kolorów ubrań w sklepach. Nic , tylko czarny, brąz i fiolet.Szczególnie jak figurka z tych większych 😛

    Zachwycam się kolorami tej projektantki i chyba uruchomię maszynę , tak jak maris swoją i zacznę sama szyć:

    http://www.gudrunsjoden.com/ie/clothes/collection/spring-2012-b/bamboo-forest

    Stronę polecała na swoim blogu Beata-Gaja. Beatko, co u Ciebie ? Dlaczego milczysz?????

    Myślę, że nasze farbowane naturalnie wełny doskonale pasują do stylu tej projektantki.

    A jak Wy radzicie sobie z szarzyzną w sklepach ?

Skomentuj

