Wiosenne grubasy

Zwykły wpis

„Przeprosiłam” się z kołowrotkiem po małej przerwie. Po ukończeniu ‚zieleniny’, którą kiedyś tu pokazywałam zabrałam się za niebieskości. Włóczka powstała z gotowej mieszanki merynosa z jedwabiem (WoW) w niebiesko-lawendowych odcieniach. To w zasadzie niewielka próbka:

Wrzuciłam moją próbkę na druty nr 9 mm :
 

Podoba mi się faktura i kolorystyka, ale jeszcze nie mam pomysłu na wykorzystanie takiej włóczki. Grubaśny szal? Czapka-worek? Może torebka? (Kankanki wyrób mnie inspiruje) Kolory bardzo moje,  więc coś pewnie wymyślę. Najbardziej cieszę się z przełamania przędzalniczego impasu – znowu mnie kręci kręcenie :)))
Pozdrawiam

8 responses »

  1. Eguniu – bajkowe kolory!!!! A może opaskę i ocieplacze nadgarstkowe? A dużo tego masz?????

    Ja tam bym torebusię zrobiła, szalenie fajna i praktyczna ta moja (że tak ze skromnością wrodzoną napiszę) :))))))))))

Skomentuj

