Frędzle i pompony, czyli jak wykończyć utkańca.

Zwykły wpis

Tkanie kocyka ze zwierza i jakubka dobiegło końca .

kocyk 3

Tak jak dobrze dobrana rama podkreśla piękno obrazu, tak staranne wykończenie tkaniny dodaje jej uroku .

Ja zdecydowałam się wykończyć kocyk frędzlami i pomponami . Takie wykończenie pełni nie tylko funkcję ozdobną , ale też zapobiegają zniszczeniu brzegu tkaniny .

kocyk 1

Ciekawe pomysły na wykończenie tkaniny można znaleźć na tej stronie —-> link

Jestem ciekawa, jakie są Wasze sposoby na wykończenie utkańców ? Obszywacie je ? Wiążecie makramę  ? Splatacie ? A może w ruch idzie szydełko ?

 

 

 

One response »

  1. Witam
    chciałabym się zapisać na bloga utkane na krosnach ale pojawia mi się komunikat odmowa uprawnień, czy ten blog jeszcze istnieje? polskiewrzeciona czytam od pocztąku i jestem dopiero na 2010 kiedy ten blog został utworzony ale już wiem że bedę tutaj zaglądać regularnie. Jesteście super panie i panowie prządki (-dkowie). Pozdrawiam.

Skomentuj

